عکس-جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن یا تصعیدی

جوهر سابلیمیشن یا تصعیدی چیست؟

با پيشرفت تکنولوژی این قابلیت فراهم شده تا بتوان تصویر یا طرح دلخواه را بر روی اجسام مصرفی یا تزئینی مانند لباس، لیوان، قاب موبایل، روسری، پارچه و… چاپ کرد؛ که با استفاده از یک چاپگر جوهر افشان و یک پرس حرارتی این کار قابل انجام بوده و نیازی به دستگاه های چاپ پیشرفته و بزرگ صنعتی نمی باشد. این چاپگرها به راحتی در دسترس بوده و جوهری که برای این منظور و در کارتریج آن ها استفاده می شود، جوهر سابلیمیشن یا تصعیدی است.

این جوهرها به راحتی توسط چاپگر روی سطح کاغذ چاپ شده و سپس طرح کاغذ روی زمینه نهایی مورد نظر قرار گرفته و تصویر توسط پرس حرارتی در مدت زمان چند ثانیه به روی سطح منتقل می شود. در مقیاس صنعتی نیز همین روش انتقال و یا چاپ مستقیم روی سطوح، مخصوصاً منسوجات، با همین جوهرها قایل انجام بوده که مشکلات و سختی های روش های قدیمی چاپ مانند اسکرین را نداشته و کیفیت بسیار بالاتری را حاصل می کند.

جوهرهای تصعیدی در کشور تماما وارداتی بوده و قیمت بسیار بالایی دارند. اکنون شرکت برنا شیمی آریا به توانایی تولید این جوهرها در داخل کشور دست یافته است تا این محصول با برند سابلینا (Sublina)، با کیفیت و قیمتی مناسب در داخل کشور تولید گردد.

ویژگی های محصول

جوهر سابلینا به منظور سازگاری با چاپگر های اپسون ( و دیگر چاپگر های تجهیز شده با هد اپسون) طراحی شده است. کارتزیج چاپگر های رایج در کشور برای استفاده این جوهر ها عمدتاً دارای 6 رنگ فیروزه ای ، ارغوانی ، زرد ، مشکی ، فیروزه ای روشن ، ارغوانی روشن (C,M,Y,K,LC,LM) بوده که البته قابلیت سفارشی سازی رنگ های دیگر را هم دارند. استفاده از فناوری نانو در ساخت این محصول منجر به تولید جوهر با توزیع اندازه ذرات کم و میانگین اندازه ذرات در مقیاس نانومتری می شود.

ویژگی های محصول 1

محصول جوهر سابلینا به دلیل اندازه ذرات بسیار کوچک در ابعاد نانومتری ، گرفتگی هد چاپگر را به حداقل رسانده که موجب کاهش آسیب به هد چاپگر در مقایسه با جوهرهای با کیفیت پایین تر می شود. علت آن نیز فناوری به کار رفته در پایدارسازی این جوهرها بوده که منجر به طول عمر بالا و پایداری طولانی مدت آن ها شده و بهبود کارایی محصول را به همراه خواهد داشت. همچنین فرمولاسیون این محصول منجر به استفاده کمتر به دلیل قدرت رنگی بالا می گردد. مواد به کار رفته در فرمولاسیون این جوهرها سازگار با محیط زیست بوده و فاقد حلال های فرار و مواد مضر از قبیل فرمالین و آلکیل فنول ها می باشد که مطابق با استاندارد های محیط زیستی اروپا و آمریکا است.

ویژگی محصول 2

عملکرد محصول

عملکرد محصول 1

مراحل انجام این چاپ به صورت شماتیک در تصویر بالا نشان داده شده که باعث سهولت فرآیند در مقایسه با دیگر روش های چاپ می باشد. تنها کافیست تصویر چاپ شده توسط چاپگر مجهز به این جوهرها را بر روی سطح نهایی قرار داده و با اعمال چند ثانیه ای حرارت و فشار ، تصویر به طور کامل و با کیفیت بالا بر روی سطح نهایی منتقل می شود.

مزایا محصول

  • قابلیت تولید در داخل کشور و صادرات به کشور های منطقه
  • کیفیت رنگی بالا
  • ثبات شستشویی بالا در محیط های قلیایی و خنثی
  • ثبات نوری بالا
  • ثبات مالشی بالا
  • اندازه ذرات پایین در ابعاد نانو و توزیع اندازه ذرات باریک جلوگیری از گرفتگی هد چاپگر
  • کاهش قیمت در مقایسه با محصولات خارجی
  • پایداری بالا در مدت زمان طولانی
  • سازگاری با محیط زیست

دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو

گواهی نامه ها

جهت دانلود کاتالوگ :                                                   دانلود

جهت دانلود گواهی نامه عدم وجود مواد سرطان زا :          دانلود 

جهت دانلود برگه اطلاعات ایمنی محصول (MSDS) :         دانلود 

جهت دانلود برگه اطلاعات فنی محصول (TDS):                دانلود 

جهت استعلام قیمت ، خرید و سفارش تماس بگیرید.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *