شاخص-جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن یا تصعیدی چیست؟

با پيشرفت تکنولوژی این قابلیت فراهم شده تا بتوان تصویر یا طرح دلخواه را بر روی اجسام مصرفی یا تزئینی مانند لباس، لیوان، قاب موبایل، روسری، پارچه و… چاپ کرد؛ که با استفاده از یک چاپگر جوهر افشان و یک پرس حرارتی این کار قابل انجام بوده و نیازی به دستگاه های چاپ پیشرفته و بزرگ صنعتی نمی باشد. این چاپگرها به راحتی در دسترس بوده و جوهری که برای این منظور و در کارتریج آن ها استفاده می شود، جوهر سابلیمیشن یا تصعیدی است.

این جوهرها به راحتی توسط چاپگر روی سطح کاغذ چاپ شده و سپس طرح کاغذ روی زمینه نهایی مورد نظر قرار گرفته و تصویر توسط پرس حرارتی در مدت زمان چند ثانیه به روی سطح منتقل می شود. در مقیاس صنعتی نیز همین روش انتقال و یا چاپ مستقیم روی سطوح، مخصوصاً منسوجات، با همین جوهرها قایل انجام بوده که مشکلات و سختی های روش های قدیمی چاپ مانند اسکرین را نداشته و کیفیت بسیار بالاتری را حاصل می کند.

جوهرهای تصعیدی در کشور تماما وارداتی بوده و قیمت بسیار بالایی دارند. اکنون شرکت برنا شیمی آریا به توانایی تولید این جوهرها در داخل کشور دست یافته است تا این محصول، با کیفیت و قیمتی مناسب در داخل کشور تولید گردد.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *